... że nie pisze nie miałam czasu ! . A i na dodatek chora byłam ;/ Nie mam o czym pisać nawet :D
No ok !
Dzisiaj wstałam wcześniej bo o 10.00 . Zjadłam i poszłam po koleżankę ;) Ona kredę wzięła i pisaliśmy po drodze he he he . Potem bawiliśmy się w ciu-ciu babkę :P Tak ze 30 min ? ! Potem obiad i komp . Wieczorem znów na dwór bo , nie miałam co rb > Tak o 20.00 kradliśmy słoneczniki xoxo :P A do domu o 20.30 wróciłam :D
♥ 21.27 ♥
A wy o której spać idziecie ?
♥Basia♥
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz