Obserwatorzy

sobota, 27 sierpnia 2011

Powrót !!

Teraz już nie ma przerw ! Codziennie nowe tematy i zagadki . Postaram się o liczbę obserwatorów na blogu :DD
Nasza redaktorka powiedziała , że nie chce uczestniczyć w tym blogu :( Trudno się mówi . Ja nie poddam się nawet reklame wykupie na blogu ! Nie ważne za ile ale chce mieć ten blog ! Zadbam o niego . Dlatego prosze o dodawanie się do obserwowanie i czytanie bloga .




Basia ♥

sobota, 13 sierpnia 2011

Sorki ....

... że nie pisze nie miałam czasu ! . A i na dodatek chora byłam ;/ Nie mam o czym pisać nawet :D

No ok !

Dzisiaj wstałam wcześniej bo o 10.00 . Zjadłam i poszłam po koleżankę ;) Ona kredę wzięła i pisaliśmy po drodze he he he . Potem bawiliśmy się w ciu-ciu babkę :P Tak ze 30 min ? ! Potem obiad i komp . Wieczorem znów na dwór bo , nie miałam co rb > Tak o 20.00 kradliśmy słoneczniki xoxo :P A do domu o 20.30 wróciłam :D


♥ 21.27 ♥


A wy o której spać idziecie ?

♥Basia♥

czwartek, 11 sierpnia 2011

Wyjeżdżam

W niedziele wyjeżdżam i brak laptopa być może bedzie mi się udawać podłączyć na wifi na telefonie ale wątpię.

środa, 10 sierpnia 2011

Hit .

Sorki że tu o tym pisze ale od czasu do czasu będą tu takie posty o modzie .

Hitem są pękające lakiery do paznokci . Ja sobie na allegro zamówiłam czarny i niebieski :D

Są fajne bardzo długo wytrzymują na paznokciach . Widziałam 1 u mojej siostry .






Chcecie mieć taki lakier na swojej toaletce ?

Cześć dziś jak wstałam od razu wzięłam laptop . Nie wiem co się ze mną dzieje . Boli mnie gardło i głowa więc dlatego leże w piżamie na łóżku i dziś chyba nie zejdę z łóżka . Nie wiem miałam dziś zrobić stylizacje , ale nie bo nie dam rady i fotografa nie mam . Bo Sylwia wyjechała dziś :(



wtorek, 9 sierpnia 2011

I co ja mam kurde zrobić?!

Wkurza mnie mój obecny chłopak no nie odpisuje na sms'y jak zawsze chociaż w około 3 dni wysłałam chyba z 10 utro mam zamiar do niego zadzwonić. Nie mogę się doczekać aż wróci z wakacji. Baaardzo często się z nim widuję bo to... mój sąsad! Ma na imię Adam i jest ode mnie młodszy o rok. Musze konczyć babcia mnie dobijaa!

Yeah !

Już nie pada . Ucieszyłam się tylko nie wiem z czego ^ Chciałam iść na dwór , ale nie bo nie dam rady ! Głowa mnie boli i mam gorączkę . Ale do 19 jeszcze pare minut może wyjde i stylizacje zrobie ... ale wątpie za mokro :P


Bye , bye ♥

Basia ♥

Day !

Dziś pobudka o 11.00 i się zaczyna ! Odkurz , ułóż , sprzątni . A teraz znów w łóżku leże z laptopem . I tu pisze :P Żenada ;/ Za oknem brzydka pogoda pada i pada ; Nienawidzę tej pogody dlatego leże xD Nawet dziś nie zamiaru iść na dwór xD Więc komp ^^ Nie wiem jak inni mogą teraz w kałużach latać na dodatek jak pada ! Bleeeee ;/



Bye , Bye ♥


Basia ♥

Jestem chora :(

Jestem bardzo ciężko chora i muszę leżeć w łóżku  Biorę strasznie wielki antybiotyk który nazywa się chyba Dumox ogromny! Brzuch mnie boli , oczy mam popuchnięte jakieś krople mi przepisała .  Gorączkę mam 38 stopni.

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Witam

Jestem Wiktoria i mam 1*lat . Będę prowadzic ten blog razem z moją koleżanką Baśką . Tutaj pisac będę o moich historiach życiowych.

8.8.11

Jak zwykle pobudka o 11.00 he he ^^ No i siedzę na kompie weszłam na neta a tam nudy ! Więc poszłam jeść . Gdy zjadłam weszłam na stardoll i nk . I tak OMG na nk 87 powiadomień , a na stardoll 6 wpisów do kg itp . itd . Więc się wylogowałam po chwili weszłam na fb ! I na szczęście tam tylko 2 prośby o przyjaźń . Mama mówi żebym na dwór szła . Więc poszłam napisałam sms-a do mojej koleżanki i bieganie . Do domu wróciłam o 15 a poszłam o 13 he he . Zjadłam i na komp ! Myśle se może bloga założe i założyłam tego :p A teraz siedze !



Bye , Bye ♥


Basia ♥
                                                         

Witajcie kochani !

Jestem Basia . Na tym blogu będę opowiadała historie z mego życia ! 

Nie szukam redaktorek !!!

Gdy na blogu bd ok . 50 obserwatorów zrobię rozdanie !

Prosze o dodanie się do obserwatorów i czytanie

tego bloga ;*


Basia ♥